سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

آقای گلی فوتسالیست مشهدی در لیگ مالزی

  • کد خبر: ۱۷۲۷۹۹
  • ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
آقای گلی فوتسالیست مشهدی در لیگ مالزی
علی ابراهیمی امیدوار است با سلانگور مالزی در لیگ برتر فوتسال این کشور به قهرمانی برسد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی ابراهیمی در خصوص پیوستن به لیگ فوتسال مالزی اظهار کرد: وقتی پیشنهاد خوبی از سوی تیم سلانگور مک دریافت کردم، با بررسی جوانب موضوع به این تیم پیوستم. سلانگور تیم خوبی است و فصل قبل هم قهرمان لیگ مالزی شده‌بود، به همین دلیل برداشتم این بود که تیم باشخصیتی است و می‌توانم در این فضا مثمرثمر و موفق باشم.



وی افزود: زمانی به سلانگور مک مالزی پیوستم که بازیکن آزاد بودم و بدون تعارف مسائل مالی هم برایم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. لیگ فوتسال مالزی در حال پیشرفت است و آن‌ها به جذب بازیکنان خارجی روی آورده‌اند، به جز من چند بازیکن و مربی از برزیل و اسپانیا نیز در لیگ مالزی حضور دارند.

ابراهیمی گفت: مربی تیم خودم نیز برزیلی و صاحب رزومه است. وی حتی سابقه سرمربی‌گری در تیم کارلوس باربوسا برزیل را هم در کارنامه دارد.

لژیونر مشهدی فوتسال ایران گفت: چه از نظر بدنی و چه از نظر روحی شرایط خوبی دارم و می‌جنگیم تا دوباره قهرمانی لیگ را به دست آوریم. خوشبختانه تا امروز ۱۶ گل زده‌ام و در صدر جدول گلزنان لیگ مالزی قرار دارم. نزدیکترین رقیبم ۱۴ گل زده که بازیکنی برزیلی است و سابقه آقای گلی لیگ برزیل را هم در کارنامه دارد. در جدول پاس گل نیز با ۱۰ پاس گل در رده دوم بهترین بازیکنان قرار دارم و در مجموع مستقیما روی ۲۶ گل تیمم در این فصل تاثیر داشته‌ام.

ابراهیمی با اشاره به شانسش برای دعوت به تیم ملی گفت: همیشه گفته‌ام که مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم هستم و هرجا احساس شود که می‌توانم کمکی کنم حتما در خدمت تیم ملی هستم. برای اعتبار و آبروی پرچم ایران می‌جنگیم، اگر سرمربی تیم ملی بخواهد حتما در کنار سایرین برای موفقیت ایران تلاش می‌کنیم. سابقه قهرمانی جام ملت‌های آسیا در بازی‌های دانشجویان قاره را دارم. ۲ بار هم آقای گل این مسابقات شدم.

بازیکن مشهدی حاضر در فوتسال مالزی گفت: همه می‌دانند که خراسان قطب فوتسال ایران است، ستاره‌های زیادی چه در لیگ برتر ایران و چه در فوتسال جهان از مشهد فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه شرایط هیچگاه جور نشده که این بازیکنان خراسانی بتوانند دور هم در یک تیم مشهدی جمع شوند و قهرمانی را برای فوتسال خراسان به دست آورند. فوتسال خراسان نیاز به همدلی دارد و اگر مسئولان حمایت کنند، چه در ایران و چه در آسیا تیم‌های خراسانی می‌توانند حرف زیادی برای گفتن داشته‌باشند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->